نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

زاید:متوجه‌نمی‌شدم مدافع‌سپاهان‌چه‌می‌گوید

 

 

 

مهاجم پرسپولیس گفت: در چند صحنه با مدافع سپاهان برخورد داشتم اما متوجه نمی‌شدم او به من چه می‌گوید.

ایمون زاید در گفت و گو با فارس، در مورد تساوی یک بر یک برابر سپاهان گفت: چند بازیکن خوبمان را در اختیار نداشتیم اما بازی قابل قبولی به نمایش گذاشتیم. آنها برای گرفتن 3 امتیاز در خانه خود خیلی تلاش کردند اما پرسپولیس با بازی خوب و منطقی اجازه نداد حریف به خواسته‌اش برسد.

وی در خصوص درگیری‌اش با تامینی مدافع سپاهان گفت: من درگیری خاصی با تامینی نداشتم. در چند صحنه برخورد سفت و سختی با یکدیگر داشتیم اما پس از این ماجرا متوجه نمی‌شدم که او به من چه حرفی می‌زند.

زاید خاطرنشان کرد: همیشه دوست دارم مهاجم درگیری باشم و به تیمم کمک کنم. امیدوار هستم در دیدار هفته آینده برابر الغرافه پایم به گلزنی باز شود و دوباره هواداران را خوشحال کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد