نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

حاشیه دیدار والیبال ایران ـ صربستان




تعدادی از هواداران تیم ملی والیبال پشت در‌های بسته مجموعه ورزشی آزادی تجمع کرده‌اند.

  دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان در چارچوب رقابت‌های لیگ جهانی، از ساعت 17 و در سالن 12 هزار نفری آزادی آغاز خواهد شد.

به نقل از فارس، درحالی که بلیت فروشی این مسابقه به صورت اینترنتی بوده، حدود 500 هوادار که موفق به تهیه بلیت نشده‌اند از هم‌اکنون پشت‌ درهای بسته مجموعه ورزشی آزادی تجمع کرده‌اند.

* به گفته مسئولان، در‌های سالن 12 هزار نفری از ساعت 15 باز خواهد شد.

* توفیق کابلی، مسئول مجموعه ورزشی آزادی هم در بین هواداران حضور دارد و نکات مهم را به آنها تذکر می‌دهد.

* در حالی که تا روز گذشته عکس بازیکنان تیم ملی فوتبال در اطراف ورزشگاه نصب شده بود، امروز بنر ملی‌پوشان والیبال جایگزین آنها شده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
ترمه جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 15:48 http://shop.hamisheonline.com

سلام دوست خوبم
امیدوارم تو وبلاگ نویسی موفق باشی

اگر مایل بودی وب سایت من رو لینک کن تا بازدید کنندگانمون رو با هم به اشتراک بگذاریم و من هم با افتخار شما را به عنوان یکی از دوستانم در بخش پیوندها که در پایین ستون سمت راست سایتم قرار داره لینک خواهم کرد ( برای تبادل لینک با ایمیلم تماس بگیر یا از صفخ تماس با ما برام پیام بزار)

اگر اطلاعاتی در مورد دانشگاه و امکانات آموزشی در زمینه ارشد و دکتری می خواهی به وب سایت من مراجعه کن تا اطلاعات لازم را بدست بیارید
ما مشاوره رایگان هم به تمام دانشجویان داوطلب ارشد ارائه می کنیم

حتما به من سر بزن مشتاق دیدارتم
دوستدار شما ترمه
آدرس سایتم shop.hamisheonline.com هست
صفحه ارتباط با من هم
http://shop.hamisheonline.com/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/

ترمه جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 17:17 http://shop.hamisheonline.com

سلام دوست خوبم
امیدوارم تو وبلاگ نویسی موفق باشی

اگر مایل بودی وب سایت من رو لینک کن تا بازدید کنندگانمون رو با هم به اشتراک بگذاریم و من هم با افتخار شما را به عنوان یکی از دوستانم در بخش پیوندها که در پایین ستون سمت راست سایتم قرار داره لینک خواهم کرد ( برای تبادل لینک با ایمیلم تماس بگیر یا از صفجه تماس با ما برام پیام بزار)

اگر اطلاعاتی در مورد دانشگاه و امکانات آموزشی در زمینه ارشد و دکتری می خواهی به وب سایت من مراجعه کن تا اطلاعات لازم را بدست بیارید
ما مشاوره رایگان هم به تمام دانشجویان داوطلب ارشد ارائه می کنیم



حتما به من سر بزن مشتاق دیدارتم
دوستدار شما ترمه
آدرس سایتم shop.hamisheonline.com هست
صفحه ارتباط با من هم
http://shop.hamisheonline.com/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد