نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال
نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

نتایج زنده | نتایج فوتبال | لیگ برتر

آخرین اخبار ، تصاویر ، اعلام زمان و نتایج بازی های فوتبال و والیبال

ثاقبی: فکر این نتیجه را نمی‌کردیم




مهاجم تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: انتظار پیروزی را داشتیم اما فکر نمی‌کردیم بتوانیم 4 گل به استقلال بزنیم.

  
شاهین ثاقبی پس از پیروزی 4 بر 2 مقابل استقلال به عنوان بازیکن برتر فنی این دیدار انتخاب شد و در جمع خبرنگاران گفت: این پیروزی خواست خدا بود و بازیکنان ما تلاش کردند و توانستیم پیروز شویم. دوندگی و تلاش بازیکنان عامل اصلی این برد بود. البته آب و هوا هم در این پیروزی بی‌تأثیر نبود.

به نقل از فارس، وی در مورد عملکرد خودش در ملوان گفت: در نیم فصل اول خوب نتوانستم کار کنم که دلیلش یکسری مسائل فنی بود که نمی‌توانم آن را اینجا توضیح دهم اما در نیم فصل دوم و بعد از بازی با داماش روند من خوب بود. من اکنون 20 ساله هستم و فصل گذشته 3- 4 بازی 90 دقیقه‌ای برای ملوان انجام دادم که احمدزاده اولین بار من را به میدان فرستاد.

وی ادامه داد: این جایزه را به مادرم تقدیم می‌کنم زیرا او من را خیلی دعا کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد